Nuff-Nuff!

Tuesday, April 27, 2010

They said; Leopard Doesn't Change It Spots.

"Running, Running;
As fast as we can,
do you think we'll make it;
we're running,
keep holding my hand,
so we Don't get separated..."

(No Doubt)

Hello everyone! Good day.

Nampak ayat-ayat bertaip 'italic' di atas? Currently, I'm enjoying this No Doubt song; Running.
Saya terfikir, macam mau lari jauh-jauh.
Pergi mengembara sendiri, timba pengalaman, berjalan, berlari dan belajar.
Sungguh.
Backpacking around the world.- macam lagu Yuna la pulak kan.


Apa-apapun, saya suka hendak bercerita pasal penipu. =)
Atau dalam bahasa standardnya "Cheater".
haha.
Macam ada satu lagu tu, you're a liar; you're a cheater.haha.bla.bla.

Okay, they said that a leopard doesn't change it spots ; and sometimes it's true.
Especially in relationship.
*emo mode*

=)

Setiap manusia berupaya untuk berubah dan merubah. Kalau saja mereka betul-betul inginkannya.
Ada juga manusia yang hanya mampu berada dalam keadaan statik dan stiff setiap masa.
Itupun, sebab mereka yang menginginkannya.
Dan saya pasti kebanyakan dalam kalangan kita suka dan sering merasa selesa semasa berada dalam keadaan "zon selesa". - Comfort Zone. Kita rasa okay, Kita rasa selamat dan macam tidak mahu berganjak. Akibatnya, kita tidak berubah. Tidak dinamik.Kita terus berada disitu. Ketinggalan dan mungkin; terluka.*wink*


Apa yang saya merepek ni?

Whatever it is, memandangkan saya memang dari awal tadi mahu bercerita pasal 'kapal hubungan'-relationship, jadi biarlah saya ringkaskan the actual reason I merepek-repek semua ini.

note1: Jarang sekali leopard print on his/herbody boleh berubah jadi corak bintang kan?
So, beware. Once he/she cheated, possibility for they to repeat it is high.
Lepaskan diri anda. Jadilah burung-burung yang bebas terbang tinggi di angkasa.


Love,
xoxo~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...