Nuff-Nuff!

Thursday, August 12, 2010

Bizzare Foods.

hello everyone.=)

tajuk entry kali ni cam rancangan dekat Discovery Channel. la pulak kan? 707.
about 3 minutes for me to breaking the fast.awal bah disini. hehe. **** tadi pegi jogging. yippie. Rasa sihat.lala~ kredit to A.J, Wina & Bern10 kerana berjaya membawa saya mebakar kalori. By the way, izinkan saya meng''upload'' beberapa gambar juadah berbuka saya hari ini. hehe~
p/s:walaupun hanya mampu membeli juadah berbuka dari cafe yang x seberapa, namun saya besrsyukur jugalah.
hehe.
nasi n lauk pun x habis. durian n air saja yang layan...~
.enjoy.


scroll images dari bawah ke atas, oke?


Juadah 4: aaah.this one is a MUST.
hehe.sampai balik terbalik gambar ni.
minum bliss+ mango juice dgn ais.
hoho^^suka2.
Juadah 3: Ini bun kacang. Red bean Bun.
Beli kelmarin, ingatkan mau bawa sahur. tapi x larat la mau makan time pagi2.
hee~.~

Juadah 2: Nasi & sayur yang dibeli dari D'sofia Cafe.walaupun lah..walau,
saya tetap bersyukur kerana dikurniakan rezeki hari ini.alhamdulillah. notes;ada lagi lauk ayam masak merah.tp, x larat mau upload,coz bungkus lain2.huhu^^


Juadah 1: ini durian ya kawan2.~ nyum.nyum. sangat sedap dan hilang terus rasa mengidam. berharga rm 5/tapau.



sekian sahaja.
mau solat dulu.
x bermakna puasa kalau x tunaikan yang wajib tuhh.
hehe:D

.xoxo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...